Skip navigation

Księżniczka, Tczew 2009

Nie napiszę zbyt wiele. 

Jeżeli jest jeszcze cokolwiek, co może się wydarzyć, żeby utrudnić mi przygotowania do wystawy i dyplomu…to na pewno się wydarzy!…Nic mi nie idzie i ciągle coś jest nie tak. Aktualnie mam 38 stopni gorączki i zdycham na grypę…a zdjęcia nieoprawione. Nie wszystkie…część oprawiałem dzisiaj, ale pękły dwie szyby, więc w poniedziałek śmigam po nowe…Wszystko idzie nie tak jak powinno. A propos, Czy ktoś widział zaproszenia…bo miały być wydrukowane w środę, w zeszłą środę…

Zdjęcie powyżej zrobiłem w Tczewie, jeszcze zanim zapadłem na grypę. Przedstawia p.Teresę, która jako bajkowa księżniczka prezentowała swoje wdzięki na VI Wyborach Miss i Mister Złotego Wieku. Dobra impreza. Może kiedyś pokażę więcej zdjęć… Jak ciśnienie mi zejdzie…

Bez odbioru. 

2 Comments

    • xnb (aries.mehehe)
    • Posted Luty 1, 2009 at 1:10 am
    • Permalink

    Wiosna idzie (buahaha) a Ty chorujesz?! Zdrowia życzę!

    • Robert Danieluk
    • Posted Luty 1, 2009 at 1:44 pm
    • Permalink

    My tu haha, a mnie też coś atakuje.


Skomentuj

