Skip navigation

Po pierwsze. Powinienem zamieścić tu zdjęcie Kacpra, ale ponieważ kilka wpisów temu pokazałem jego portret, to zamiast zdjęcia pozwolę sobie od razu przejść do sedna sprawy: Razem z moją Drugą Połową z całego serca gratulujemy Tobie Kacprze wygranej! Nie wiem, czy wiecie…a ja wiem, że Kac w pełni na nią zapracował. Chylę czoła i Wam też radzę, bo chłop wie dokładnie co robić z aparatem…i paralotnią! Innym zwycięzcom oczywiście też gratuluję, to World Press Photo powinno dostać logo ‚Teraz Polska’. Fajnie.

Po drugie. W maju, po raz kolejny prowadzę zajęcia fotograficzne dla osób z upośledzeniem umysłowym, podczas warsztatów Świat Mało Znany. O poprzednich trochę pisałem w OKNIE kilka lat temu. Super zabawa i naprawdę pouczające zajęcie, szczególnie jeżeli ktoś uważa, że takie osoby nic interesującego nie potrafią zmajstrować. Potrafią! I to jak! 

Świat Mało Znany, Gdańsk 2007

Wymyśliłem sobie, że w tym roku wrócimy do tematu, który dwa lata temu zacząłem. Chce poświęcić dzień lub dwa na zrobienie portretów uczestników warsztatów. Oczywiście autorstwa samych uczestników. Jestem pewien, że wyjdzie z tej akcji coś ciekawego. Ale…jest jedno ‚ale’…nie mam studyjnych lamp. Co prawda i bez nich damy sobie radę, ale lampy bardzo by się przydały. Stąd apel: Jeżeli wśród czytających tego bloga jest ktoś kto ma dwie studyjne lampy, takie, którymi da się popracować, i nie potrzebuje ich w dniach 17-22 maja, to chciałem napisać, że uczestnicy warsztatów oraz Ja będziemy niezmiernie wdzięczni za użyczenie ich na dwa dni. Ze swojej strony, mogę w zamian zaoferować jedną z moich odbitek wykonaną w technice archiwalnej. Na prawdę warto czasmi pomóc!

5 Comments

  1. Jestem ciekawa w jakim wieku są osoby niepełn. biorące udział w warsztatach? Interesuje się, ponieważ studiuje edukacje niepełnosprawnych

    • 8rolek
    • Posted Luty 19, 2009 at 7:33 am
    • Permalink

    Różnie. Od kilkunastu do kilkudziesięciu lat. Najstarsza osoboa miała koło pięćdziesiątki. O ile dobrze pamiętam…W mojej grupie średnia wieku ok. dwudzistu lat.

  2. Kolego! Kiedy cos nowego? Od dechy do dechy przerobilem twoja strone i czekam…;]

  3. Cześć jak u siebie co jest Super Mówi Berenika Strehlau

  4. Hej


Skomentuj

