Skip navigation

No…muszę się pochwalić. Dzisiejsza Rzeczpospolita ukazała się z moim zdjęciem na pierwszej stronie, czyli na tzw. jedynce. To jest moja pierwsza jedynka w życiu i nie ukrywam, że bardzo się z tego cieszę, mimo, że w podpisie nazwano mnie ‚Robertem’.

…Fajnie, nie?

Żeby było bardziej miodzio, to już mam kolejne zlecenie! 

Ale nie wszystko idzie mi tak ślicznie –> Nie wiem co kupić rodzinie na święta. Kompletnie. Co roku dopada mnie ten sam problem. Nie lubię świąt. Z wielu powodów. Kupowanie prezentów to powód kolejny. Teoretycznie, rodzinę zna się najlepiej…no może…nie najlepiej, ale na tyle dobrze, że wiadomo co komu potrzeba.Teoretycznie. I co ja mam wymyśleć?!Ja nawet nie wiem, czego ja sam bym sobie życzył. Pewnie jakaś dobrą jazzpłytę.

 

3 Comments

    • Robert Danieluk
    • Posted Grudzień 8, 2008 at 7:45 pm
    • Permalink

    Szacun Robercie, a można zooma na podpis? 🙂

    • 8rolek
    • Posted Grudzień 8, 2008 at 8:37 pm
    • Permalink

    …Robert Wittman…hehehehe…

    • Robert Danieluk
    • Posted Grudzień 8, 2008 at 9:22 pm
    • Permalink

    😀


Skomentuj

